Khamis, 10 September 2009

Glitter Text Generator


aku confuse..
adakah 'dia' akn menjadi milik ku sepanjang jasadku bernyawa...
sejak aku terdengar bakal kepulangannyer ke semenanjung.. kepala otak ku sentiasa di bayangi simbul ini ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?.. lebih dr yng aku type sekarang nie..


ehm.. aku harap sangat 'dia' adalah milik ku sepanjang jasadku bernyawa..
itu lah satu-satunya hadiah dr ibu dan ayahku yang paling aku hargai yang x boleh bw ke kubur.. melainkan manfaatnye.. dalam usia aku sekarang nie... 'dia' paling berharga dalam hidup ku.. 'dia' memberi keselesaan untuk aku kemana sahaja.. ibaratnye.. 'dia' adalah pengganti ayah.. ketika ayah sedang sibuk.. 'dia' lah mengajar untuk aku hidup berdikari.. dalam menguruskan aktiviti harian ku..

siapa sangka... aku yang sebelum nie, x mimpi pun akan miliki 'dia'.. tiba2 dengan rezki allah taala.. dalam usia muda aku begini.. aku dapat miliki 'dia'.. dengan gaji aku x seberapa.... aku sudi memiliki 'dia'.. alhmadulillah.. thanks god..
huhh..

tapi.. sekarang aku mula rasa sedih,
rasa confuse,
rasa bimbang,
rasa sedikit kecewa,
dan macam2 aku rasa, malah tak tahu dah nak rasa ape...
yang pasti.. aku bingung.. macamana kalu 'dia'.. dah bukan lagi milik aku..

aku dah mula rasa jatuh cinta sangat pada 'dia'..
aku tak nak 'dia' jatuh pada tangan orang lain..
dan aku mohon sangat.. tiada perpisahan antara aku dan 'dia'.. melainkan jasadku tidak bernyawa lagi..

aku akan tetap mempertahankan..
bahawa BKL 2997 adalah milikku sepanjang hidupku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan