Ahad, 10 Mei 2009

dalam gua tempurung..

tahun lepas... ana n kak azah.. wat satu program ke gua tempurung di gopeng perak bersama anak murid..

kat bwh nie.. antara pic2 ketika lawatan ke gua tempurung..

adventure juga lah xtvt nie... sambil boleh dapat membina semangat diri.. dan dapat menguatkan stamina....


antara khazanah yang ader kat gua tempurung, batu2 kat dalam gua nie macam2 bentuk ader..
ukiran2nya seperti ada tangan yang mengukir.. tapi sebenarnye.. dia di hakis oleh air2 yang mengalir dari atas gua tempurung nie..
kalau akhwat wa akhwati tengok.. mmg mengagumkan..









merangkak di bawah batu...

dalam gua nie agak gelap.. so, sape nak masuk gua nie.. kenelah bw lampu suluh waterproof..

nie semua.. anak2 murid ana yang turut serta dalam program nie..
bersemangat anak murid ana nie...





nie labah2 yang memang di hidupkan allah kat dalam gua tempurung nie..




untuk pengetahuan.. gua tempurung nie lah tempat yusri KRU wat filem cicakman 2..
tp ana yang sampai dulu... ana lah yang bg ilham kat yusri.. suruh jdkan gua tempurung nie sbg
lokasi filem cicakman dia tue..
huhuhu poyo jer..
so, saper2 yang berminat nak menikmati panorama dalam gua..
masuk lah gua tempurung nie..
adventure, santai, tenang... semua rasa ader...
kesimpulanyer.. best lah
dapat pengalaman baru..
saper, nak cuba try ber'xtvt' kat dalam gua tempurung nie..
boleh email ana.. k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan